sábado, 16 de maio de 2009

re-correndo as risas para fuxir das bàgoas

Permitìdeme miñas benqueridas compañeiras e meus benqueridos compañeiros que volva atràs no tempo para lembrar, ou polo menos para non esquecer, unha das noites màis ledas que lembro das ùltimas xeiras da miña vida.
Permitìdeme tamèn que me introduza nas vosas cacholas para reproducir os vosos pensamentos, que iràn en todo caso inxeridos no medio duns corchetes [ ] para que a leitura desta piradura das 00:00h dun dìa calquera, se non fora por que hoxe è o dìa de Eurovisiòn, resulte màis pràctica para todas e para todos vos.
- Luns 20 de abril, Local dos Comitès de Filoloxìa, UdC, 18:00h -
Un grupo de nòs a pesar da chuvia e do temporal que se nos ven enriba, decidimos con gran valentìa ir de pegada. 6 temerosas persoas, 3 homes e 3 mulleres, sempre con ànimo de respetar a paridade que exixen os tempos de agora, se preparan [cartaces, caldeiros, coches e cola] para cometer un acto delictivo e vandalico. Màis esas 6 persoas non son heroes e heroìnas anònimos/as senòn que son xente ben coñecìda no seu àmbito de actuaciòn.
  • Luis: a cabeza do noso grupo, o institucionalista en todo caso o que pon o punto de razòn a todas as nosas piraduras, a persoa a quen preguntar a acudir en caso de dùbida. [puf teño que traballar, estudar, facer traballos, cuidar de brais... por què demo me deixo lìar por esta xente?]
  • Denìs: o nervioso, o bipolar, o crìtico, a persoa que nunca te vai contar unha mentira piadosa, o que debate e cuestiona todo, o pequeno, o que ten grandes conversas e frìo e calor ao mesmo tempo [que guai ir de pegada!!!, que merda, como vou ir de pegada se teño que estudar!!! que guai ir de pegada, encantame!!!]
  • Maitè: a borracha, a que sempre ten un DIOOOOOOOOOS no momento oportuno, a que sempre lle pasan as cousas màis surrealistas, a que sempre e capaz de manter un sorriso e de facer rir aos demàis. [que guai ir de pegada, a miña primeira vez, seguro que vai molar DIOOOOOOOOOOOOOOS que guai.]
  • Nuria: a que escoita, a màis razonabel do grupo, a que intenta ser o punto de uniòn, a que comprende e calma nos malos momentos, a nosa psicòloga persoal. [miña nai quirida... ir con estos de pegada, esto moi bo non pode ser, pero a ver que pasa]
  • Rubèn: o tranquilo, o que sempre està feliz sen tomar ningùn tipo de drogas e ninguèn sabe por què, o que nunca se inmuta por nada agàs cando lle toca a hora de comer, o que relaxa, o feliz, o traballador incansàbel e o que clarisimamente ten màis paciencia que todos nos xuntos [outra vez pegada!!!!!!!!!, e traba que me prometeu que ser responsàbel de organizaciòn non me ìa dar case chollo, en fin polo menos estou adiantando a Gael e a Roi, por certo, comeremos antes non?, porque se non eu non aguanto... terei que dicirlle a esta xente de ir cear!mmmmmmmm...... ceaaaaaaaar]
  • Traba: [luns, hoxe dan CSI, puf, pegada, non quero iiiiiiiiiiir, por què a Denìs lle gustaran tanto?, que fai èl nas pegadas que non faga eu?].
Continuarà....

[que pereza escribir, que cansino... de quen serìa a idea de ter este blog?, non podìa ser por grabaciòns de voz?, mi mà...]

5 comentários:

  1. Nada nada. Gael e Roi xa van moi atras na clasificación. Por certo Traba, tendo en conta a pegada na que Roi e máis eu te botamos do coche e máis as duas que fixen eu só, creo que son o novo lider. :P

    ResponderEliminar
  2. Mólame moito a actualización, pero paréceme fatal que a primeira cousa que poñas de min sexa "a borracha"

    ...

    Que eu son moito máis ca unha alcólica, carallo! xDDDDDDD Non me queredes nada :(

    ResponderEliminar
  3. María... mi má... que actualización tan chula!!

    Conste que está mUi ben precisar o día da pegada, porque a partir dese día o meu pensamento xa sería diferente... hehehe!!

    E que sepas que escUito, porque me importades.
    Que razono, pola minha saúde mental.
    Que intenta ser o punto de uniòn, porque non soportaría tervos separados.
    Que comprendo e calmo nos malos momentos, porque todos temos deso algunha vez e sabemos como nos sentimos.
    E por último... son a vosa psicòloga persoal, porque é a minha verdadeira vocación!!! Hehehehe!!

    [miña nai quirida... esta muller caloume...]

    Quérote Maríaaaaaa!!
    Muuuuuuuuuuuá*

    ResponderEliminar
  4. Trabinha!

    A minha parte... nervioso por suposto... bipolar... sempre me autodefinía como visceral mais non queda mal o de bipolar...XD

    crítico sempre... sabes máis que de sobra que para mín a crítica é a base da mellora... nunca destrutiva, sempre construtiva!:)

    O de cuestionar todo... máis ben gosto de ter opinións diferentes para poder formar a minha propia.. e non só dun lado ou só dumha fonte... e o pequeno... jo :)

    e ti Trabinha...

    A carinhosa... a que sempre ten umha aperta, umha boa cara ou umha idea para animarte ou facerte sentir mellor... a que sempre está durmindo, fumando ou "traballando"...
    Umha das mellores persoas que conhecín este ano, cun corazón de ouro... Que non só di o negativo se non que te dá os parabéns cando se fae algo ben.. umha persoa que quere aos seus amigos e que non dubida en chamarte cando pensas que non che vai todo ben...

    e non sei que máis dicir...

    que, companheiros e companheiras, nos quedan moitas cousas por vivir... por moito que remate o curso e por moito que cada un tire para un lado... as verdadeiras amizades non conhecen fronteira.

    :)

    ResponderEliminar
  5. :)

    jo, estoume emocionando... é que nestas últimas semanas chorei máis que nos 4 anos que levo na Coruña, isto non pode ser!!! :'(

    pídome a seguinte actualización, que hai moitas cousas que tiña intención de dicir no último comité pero as bágoas non me deixaron falar...

    quérovos! :)

    ResponderEliminar