terça-feira, 21 de abril de 2009

Comezamos..



Companheiros e companheiras,

Este Blogue nace dumha arroutada numha noite "diferente", luns 20 de Abril, tras umha tarde de traballo e umha noite de "pegada".

Todo comezou umha bonita noite de primavera na que as estrelas brillaban no ceo e os paxaros durmían placidamente nos seus ninhos.

Era cousa das 00:00 cando á querida companheira Maria Traba lle deu por querer ir "ver as estrelas" e nos guiou a "un lugar lejos de la mano de Dios", o seu antigo colexio de primaria que está perdido no medio da nada.

Umha vez alí, voltas no coche, voltas a pé, risas, risas, risas e máis risas...

Do máis surrealista, un luns, ás 02:00 da manhá, intentando entrar no colexio dumha antiga companheira cando algúns de nós tinhamos pensado chegar a casa "de día"...


Porque a vida non se pode tomar en serio...



Traba / Maité / Nur / Rubén / Den

5 comentários:

  1. RESIDUAL!!!! que palabra máis dificil de decir! foi unha gran noite!

    ResponderEliminar
  2. Aínda non me lembro da outra palabra coa que tiñas dificultades, Traba! xD

    A verdade é que si, foi unha gran noite :)

    Algúns de vós xa sabedes que a miña vida se compón basicamente dunha sucesión de anécdotas surrealistas, e estou moi orgullosa de compartir algunhas delas convosco ;)

    Bicos para todos! E prometo colaborar coa actualización deste blogue! xD

    Maite

    ResponderEliminar
  3. Ui! Puxen o meu nome ao final do comentario porque non sabía que me ía saír enriba tamén! Aínda non domino moi ben isto do Blogspot... xD

    ResponderEliminar
  4. Vale, a minha conexión merdenta non me deixou escribir antes... PUAGH!

    Agora xa nn escribo. Enfadeime.

    ResponderEliminar
  5. eu tamén quero ir de festa... de pegada con vós!!! jejeje
    que ben o pasades!!

    ResponderEliminar