domingo, 20 de setembro de 2009

Apresentaçom filologia curso 2009/2010

11 comentários:

  1. moooooi currado, si señor! :)

    mmmmm algún día volverei actualizar isto... o grave é que non só a xente non actualiza, eu creo que xa nin entra a ver se hai novidades! :(

    eu polo menos entro... :P

    xD

    ResponderEliminar
  2. Ei Maite, que eu si entro, as veces XDDD

    Denís, xa cho dixen, pero mola moito o video.

    ResponderEliminar
  3. Sim Maité, sei que é triste nom ter escrito nada mais passo! se ninguem actualiça nunca nom vou ser eu o que actualiçe só bem...

    isto nom vai morrer, eu vou actualiçar minimo umha ves ao mes... mais se vos nom pondes um pouco da vossa parte nenos... e nom será x cousas surrealistas que passam nas nossas vidas... (sobre tudo na de maite xD)

    =)

    ResponderEliminar
  4. Denís oh, non te enfades xD. Cousas surrealistas claro que nos pasan todolos días, o que pasa é que non vou poñer cousas no blog que non me pasen con vos, se non non ten gracia. XDD

    ResponderEliminar
  5. eeeeee denís!!! que o de "moi currado" non era unha ironía en plan "non escribiches nada na entrada, vago de merda"! dicíao polo vídeooooo! aaaaaai que mal pensados somos... ¬¬

    como che ía dicir iso sendo que es o único que mantén vivo este blogue? :) ;)

    nada rubén, témonos que xuntar todos nunha pegada pra actualizar cunha anécdota surrealista como deus manda! xD

    ResponderEliminar
  6. Ok Maite, por min non hai ningún problema.
    Viva as pegadas!! XDD

    ResponderEliminar
  7. veña dicideme un dia para a pegada e aì estamos!!! eu poño a cola o caldeiro e os cartaces!!!

    ResponderEliminar
  8. mmmmmm eu ten que ser de xoves a domingo, se non non podo! pero a tope coas pegadas, si si...! :D

    ResponderEliminar
  9. OH MY GOD ACABO DE ENGANCHARME A UNHA CANCIÓN DE RAPHAEL!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=h3HUR6oF9fQ

    ResponderEliminar
  10. ti escoitaa máis de dúas veces, xa verás como se che pega... fai a proba anda!!!

    ResponderEliminar